Metraščiai

Žygis palei Kauno marias

Laikas: 2017.11.26
Vieta: Vaišvydava- Žiegždriai
Dalyviai: Aušrinė, Agnė, Akvilė, Girvydas, Gediminas, Marius, Jurgis, Ingrida, Justina K. ir kiti

Viso dalyvavo apie 30 žmonių, kadangi susirinko ne tik Ąžuoliečiai. Ėjome nuo Vaišvydavos iki Žiegždrių miško takeliais, pažintiniais takais, marių pakrante. Šį 20 km atstumą įveikėme per 5h. Sąlyginai greitai, kadangi mažai stojome, greitai judėjome.

P.S. Pasitaikė labai graži diena.

Agnė

Metų pabaigos proga, dar vienas ŽYGIS įveiktas!! Kartu su Agne ir kitaisygeiviais keliavome palei Kauno marias. Pradėjome žygį Vaišvydavoje ir miško takeliais, pažintiniais takais, klampynėmis, per upelius ėjome iki Žiegždrių. Įveikėme 20 km atstumą per 5 val. Pati pagalvočiau, kad ilgai užtrukom, per daug lėtai ėjom, bet lengva nebuvo, kelias nėra patogus, teko pavargti, kol kopinėjome kalneliais :D Labiausiai įsiminė sukietėjęs smėlis, kuris atrodo kaip uolos ir miško kontrastas. Vienoje vietoje viskas dar žalia, gyva, atrodo taip, tarsi būtų vasara ar pavasaris, o kitoje vietoje viskas ruda, lapų medžiai ir spygliai nukritę - tikras ruduo. Taip pat teko pamatyti ir "sniego" ( marių baltos putos, išmestos į krantą)