Metraščiai

Plaukimas Merkiu

Laikas: 2011.03.19-20
Vieta: Dzūkija, Merkio upė
Dalyviai: Vadas - Jonas Miklovis.
Dalyviai : Rokas Sinkevičius, Kipsas, Paulius Lokys, Linas Gustauskas, Žydrūnė Šegždaitė, Akvilė Gerulskytė, Arvydas Valaitis.

Šeštadienis. Vado Jono nurodymais renkamės 8h prie 119. Kartu atvykome beveik vienu sykiu, išskyrus Paulius vėlavo. Belaukiant kol bus sudėtos naujos baidarės ant Jono busiko žaidėme ''skristuku''. Skristukas, tai toks medinis žaisliukas, kurį pasukus tarp delnų jis ima skristi (bent jau turėtų skristi) ;D Taigi - žaidžiame. Oras nei šiok, nei toks - sninga, o tiksliau šlabdriba.
Besižvalgydami ir bežaizdami nepastebime kaip ir visa valanda praėjo nuo mūsų atvykimo prie 119. Nekeičiame planų, toliau keturiese judame iki Merkinės (aš, Linas, Paulius ir Arvydas). Kadangi atvykome anksčiau tai dar pasigrožėjome vaizdu nuo Merkinės piliakalnio. Tai darėme neilgai, nes Jono busikas nors ir su baidarėm , tačiau nebuvo lėtas ir kuomet Jonas atvyko iki Merkinės, visi persėdome į jo mašina ir važiavome link Varėnos nuo kur pradėjome plaukimą Merkio upe.
Burtai. Traukėmės burtus, kas su kuo plauks. Avilė - Rokas, Kipsas - Paulius, Linas - Žydrūnė ( per pakartotinį traukima - apsikeitimą), Arvydas - Jonas, tokios buvo mūsų poros.:)
Kadangi plaukimas prasidėjo vėlokai (~ 2h) Tai plaukėme be sustojimo. Išlipome tik Perlojos miestelyje į muziejų eksponatais pasigrožėti, o mes su Linu likome baidarių saugoti.
Kadangi oras buvp permainingas, tačiau dažniausiai buvo stiprus vėjas ir dulksna tai irklavimas buvo tikras išsigelbėjimas nuo sušalimo. O kritiniu atveju Jonas turėjo užslėpęs ąžuolo žievės užpiltinės, kuria gydė sušąlusius :) Navynė ~ 7h dešinėjė Merkio pusėje, netoli partizanų bunkerio. Iš tiesų, keista plaukti ir matyti upės krantuose storiausius ledų luitus, kai paskutinį kartą plaukiau rudenį ir tose vietose vešėjo žolytė. Bet tokia jau ta Gamta, kiekvienas metų laikas savaip gražus.:)
Kitą rytą neskubėdami plaukėme toliau. Ir nors plaukimas turėjo baigtis likus 2km iki Merkinės, bet mes su Linu suklaidinti to fakto, kad mašiną palikome Merkinėj plaukėme toliau ir taip įsijautėme, kad net finišą pražioplinome :) Bet visa laimė, kad turėjome gudrų vadą Joną, kuris rado sprendimą ir nusitranzavo iki savo autobusiuko, kuris buvo paliktas Varėnoje :)
Toks buvo tas mūsų pirmasis plaukimas šiais metais. O iš 4 naujųjų baidarių vardą gavo Pauliaus ir Kipso, kuri buvo pavadinta ''Ledlaužiu'':)

Žygio frazės:

''Pas Joną ten įžeminimas priekį kabo'' - ''Panašu į žaibolaidį'' (Paulius su Arvydu ir kitais žygio dalyviais kalbėjosi apie laidą nutysusį iš Jono busiko.

'' Gal žinote, kur mes važiuosime?Nes aš tai nežinau...'' Kipsas manęs klausė atėjus į 119 prieš plaukimą :)

'' Ar mes turėsime greitai ąžuoliukų?'' - Kipsas manęs klausė, po nakvynės palapinėje, kurioje miegojome aš, Linas, Pulius ir Arvydas.

Ačiū visiems už šaunią kompaniją, laukiame kitų plaukimų ir žygių:)