Metraščiai
Titulinis » Metraščiai  » 2000

Tatrai '00

Laikas: 2000 Rugsėjo 15-22d.
Vieta: Lenkija
Dalyviai: Tranzavo: Paulius su Rūta ir Dionizas su Neringa

Keistos tokios kelionės. Visu transportu, visais būdais kalnų link. Patys didžiausi našarnikai - iškeli ranką, viens du trys ir važiuoji. Miestas seka miestą, veidai veidus. Kartais pataikai ant tokio gero lenko, tada pastato alaus, po alaus pasipila dainos, lenkas tik klausos ir juokias. Na, o kalnai kaip kalnai, pakliuvom ten, kai plaukiojo rūkas, nieko nesimatė, ir štai vidurnaktį pradeda viskas sklaidytis - pasaka. O vanduo tuose ežeruose šaltas šaltas. O šiaip gyvenimėlis ten geras. (Dionizas)

Gan gerai ištranzavom iš Lietuvos, po to šiek tiek užsilaikėme muitinėje, nes Pauliaus pasas po skalbimo, turbūt pasirodė į padirbtą ir patiko mano "gražioji" jaunystės nuotrauka.
Pirmąją kelionės naktį praleidome Varšuvos traukinių stotyje. Tolimesnius tranzus buvo galima pavadinti savotiškomis lenktynėmis su raudonųjų komanda (nes lyg susitarę, Neringa su Dionizu vilkėjo raudonas striukes, o aš su Pauliumi - mėlynas). (Rūta)

Su Rūta ir Pauliumi susitikome tokiame užkaimyje, tai džiaugsmo buvo pilnos kelnės... Nuo ten su fūra traukėm link Krokuvos, pavaišino kava, alumi, tai iki Veličkos dainavome. Aplankėme druskų kasyklas. Pirmas įspūdis juoda druska. Na nustebino didžiosios skulptūros, paveikslai, liustrai, salės, bažnyčia - ir viskas iš druskos. Pasisekė su gidu, jis mums atskirai viską perpasakojo rusiškai.
Nakvynei apsistojome miestelio miškelyje-sodelyje. Tai prisivaišinome obuoliais, kriaušėmis, slyvomis ir GRAIKIŠKAIS RIEŠUTAIS. Jau tiek jų prisirinkome, kad ir Lietuvon dar parvežėm.
Naktį praleidome kalnuose prie ežero (70m gylio). Kadangi buvo labai šalta, tai padarėme liaudišką vakarušką, o po to keturiese į dvivietę palatkę.
..Prikolas buvo, kai Paulius užmatęs daug žuvų, bandė grafke jas pagauti. (Neringa)

..Kelionė po kalnus paliko neišdildomą įspūdį: didžiuliai vietomis snieguoti kalnai, milžiniškas krioklys. Tačiau didžiausias grožis atsiskleidė, kai įkopėm į Rysy viršukalnę.
..Sėdom zuikiais į naktinį traukinį Krokuva-Varšuva ir apie 300 km "nutranzavom" traukiniu. (Ruta)

Pirmą kart variau į kalnus ir pats "vedžiau" žygį. Mažai laiko turėjom. Dvi dienas pirmyn tranzavom, tris Tatruose prabuvom ir dvi dienas atgal lėkėm. Kalnai taip pat jėgų reikalauja. Užlipom į Rysy viršūnę (2499m), atrodo - įveikėm nelengvai, reikėjo pavargti truputį. O ten ant viršūnės, lyg juokdamasis iš mūsų vargo, žvirblis tupinėja ir lesa turistų paliktus trupinius.
..Maudėmės ežere. Aš kaip kamštis - ten ir atgal per kelias sekundes. Įspūdį paliko Dionizo maudynės: pasineria i vandeni iki kaklo, atsisėda ant dugno ir pakėlęs galvą dairosi ir grožisi kalnais. O vanduo šaltas šaltas. Tikrai dar mes ten grįšime ilgesniam laikui. (Paulius)