Metraščiai

KTU "Ąžuolas" naujokų žygis

Laikas: 2018.05.05-2018.05.06
Vieta: Zapyškis

Šiais metais KTU žygeivių klubo "Ąžuolas" rengiamas naujokų žygis vyko Kazlų Rūdos miškuose. Pirmiausia, susitarėme susirinkti Kauno autobusų stotyje. Pasisveikinę, o kai kurie susipažinę, patraukėme link autobuso į Zapyškį. Mūsų transportas nebuvo labai didelis, todėl su savo didelėmis kuprinėmis turėjome spraustis, kad tilptume vidun.
Kelionė autobusu su gera kompanija neprailgo. Atvažiavę į susitikimo tašką, pasiskirstėme nešulius, pasitaisėme kuprines ir žygiavome pirmyn. Prieš pasukant į mišką, buvo aplankyta išskirtinė Zapyškio bažnytėlė, kuri šiuo metu yra remontuojama.
Buvo greitai nubėgta ledų. Tuojaus įlindus į mišką pasigirdo balsas: „Siurprizas!". Ir vienas žygio dalyvis išsitraukė skanėstą, kuriuo pasidalino su visais. Miške, matyt, buvo kertami medžiai, nes palei taką buvo nemažai medžių kamienų. Vienas vaikinas juokaudamas pasiūlė paimti vieną rastą susidėti daiktams. Į šią mintį buvo pažiūrėta rimtai ir taip prasidėjo "sąžinės" kelionė. Toliau aplankėme partizanų bunkerį, matėme daug skulptūrų iš medžių kelmų, taip pat įlindome į seną, griūvantį autoservisą, iš kurio buvome greitai išvyti netoliese gyvenančių vietinių. Po truputį artėjo laikas ieškoti vietos praleisti naktį. Pirmiausia, susiradome sodybą, kurioje paprašėme vandens iš šulinio, o paskui netoliese įsirengėme stovyklavietę. Prieš gaminant vakarienę, tie, kurie dar nebuvo pavargę, ėjo į atvirą lauką žaisti "frisbee".
"Nusikalę" grįžome kurti laužą ir smagiai leidome laiką kartu iki kol atėjo laikas ilsėtis iki kitos dienos. Kitą dieną susirinkus mantą, patraukėme tolyn. Aplankėme Pagonijos uolą, porą piliakalnių, įveikėme didelę kelio dalį asfaltu. Kelionė pasibaigė tame pačiame Zapyškyje.